Je bevindt je hier: Home / Auteurs / Anouke Bakx, Gaby Jacobs, Linda van den Bergh en Karin Diemel

Anouke Bakx, Gaby Jacobs, Linda van den Bergh en Karin Diemel

Dr. Anouke Bakx (linksonder) werkt als lector Leren & Innoveren aan de Fontys Hogeschool Kind en Educatie. Zij houdt zich bezig met onderzoek naar kwaliteit van de leraar basisonderwijs, pedagogische sensitiviteit en hoogbegaafdheid.

Drs. Karin Diemel (linksboven) is als hogeschooldocent verbonden aan de masteropleiding SEN bij Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg (OSO). Zij is daarnaast als buitenpromovenda verbonden aan de Universiteit Humanistiek in Utrecht en doet binnen dit kader onderzoek naar pedagogische sensitiviteit van leraren.

Dr. Gaby Jacobs (rechtsboven) is als lector werkzaam bij Fontys Hogeschool Mens en Gezondheid en tevens als universitair docent Educatie verbonden aan de Universiteit voor Humanistiek. Ze doet onderzoek naar onder meer professionele ontwikkeling, samenwerking en leergemeenschappen in het onderwijs- en zorgdomein.

Dr. Linda van den Bergh (rechtsonder) is hogeschoolhoofddocent en onderzoeker bij Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg (OSO). Haar interessegebieden zijn praktijkgericht onderzoek naar schoolontwikkeling en professionalisering van leraren.

 

 

Anouke, Karin, Gaby en Linda zijn auteurs van:

omslag-werken-aan-pedagogische-sensitiviteit-in-je-team-site9

 

Twitter Feed

PssndOnderwijs Omdat het zo'n goed boek is, gaat-ie hier bij @PssndOnderwijs in de herhaling: De zes rollen van van de leraar van… twitter.com/i/web/status/1…

Retweeted 3 uur geleden via Twitter for iPhone • 1 retweet

Uitgeverij_Pica @backinflow Bedankt Bertus, we zijn er zelf ook heel blij mee!

11 uur geleden via Twitter for iPhone geantwoord op backinflow

Contact

  • Postbus 365, 1270 AJ, Huizen 
  • T +31  (0)35 542 95 48 

Winkelwagen

 x 
Totaal: 0.00
Je winkelwagen is leeg

Onze website maakt gebruik van cookies. Door deze melding te sluiten of door te gaan met surfen ga je akkoord met het gebruik van cookies.